Monday, January 9, 2012

mood "NAK BUAT REUNION"

assalamualaikum semua!!!
banyaklah rajin cik amira ni nak buat entry kan? hahaha. selame ni cari idea pun susah. nak study lagilah..!! macam2 alasan diberi. boleh je sebenarnya, tinggalkan laptop yg menawan tu & pergi buke muke buku.. (bukan muka buku yg lagi satu tu, okey?)
alaa.. xsyoknye!!!orang laen dah nak habis exam pun.. cik amira pulak baru nak start.. x aci! x aci!! (sambil pukul2 bantal..euw..) hukhuk..nak balik jugak!! ~~buat2 xsedar diri yg diri sndiri baru je smpai dari kmpung..hehe

okey..balik kpd tajuk..biarkn sngat cik amira merepek sorang2..kan da melalut.. so mood sekarang... nak exam and nak plan untuk reunion. REUNION ape tu kawan2??
REUNION UDAK2 CUMEY 6A4 2010 SMKTLS.. (gedikkss tak ayat tu??lalala)
 tarikh dah ada, tapi still xdapat nak konfirmkan lagi sebab masih tunggu prsetujuan kawan2 yg lain..
so u alls.. please..
 please bagi respon segera supaya saya boleh exam dengan tenang.. (kalau tak, aku mintak sape2 yg bertuah utk sponsor aku time reunion.. padan muka!!hehe)
nanti.. boleh la cik amira ni tarok GAMBAR reunion kite dalam blog kn?? mesti korang hepi kan.. yela.gambar masuk dalam blog aku je pun..hahaha


dan inilah kami semua..kanak2 riang 6A4 2010.. gmbar ni time kitorang last exam.. brgmbar knangan sebab lepas ni konfirm semua sibuk dngan life masing2 kan???^_^

mood: x sabar nak tengok sape yg makin chubby.. masih saya lagi, kah? atau org lain..hehehe

No comments:

Post a Comment