Wednesday, January 4, 2012

happy new year..^_^

eh!!!
dah masuk tahun 2012??
aisy..nape la aku x sedar??hahaha..maaf semua..
busy sngat dgn bende lain kot..hehe..
so...senorita 2011..
and welcome 2012!!!!..
so,,ape azam anda tahun ni NURUL ASMA AMIRA???
tiap2 tahun pasang azam..tapi berubah ke awak tu??lalalala..
erm..tahun lepas azam dah tercapai..nak jadi pelajar upsi..hehe
tapi x sgka tahun 2011 berakhir dengan tragedi camtu..
moga2 upsi dapat pulih sepenuhnya dpd kelukaan itu..
walaupun nnti akan ada parut,sekurangnya upsi akan cuba bangkit balik kn??
hhmmmm..

azam tahun nie..
" MENGUBAH DIRI AKU MENJADI INSAN YG LEBIH BAIK.."
baik dari segi ape tu??
1) MAMPU MENGAWAL SIFAT PANAS BARAN AKU
2) NAK JADI LEBIH CEKAL DALAM HIDUP
3) MAMPU UNTUK BANGKIT WALAU JATUH BANYAK KALI
4) SENTIASA SENYUM WALAU APE PUN DUGAAN DATANG
5) AKU X NAK BALIK PADA DIRI YG DULU..

kenape plak??sebab..aku yg dulu..terlalu LEMAH !!! asyik menangis stiap kali dia ade masalah..
asyik memegang kepala bile dia diserang pelbagai musibah..
asyik termenung bile dia didatangi dugaan..
aku dah tak nak masuk hospital lagi..
aku dah tak nak sakit lagi..
biarlah..biar rasa sakit tu mati camtu je..mati kerana tewas dngan kekuatan aku.
aku tak nak umi & abah bimbangkan aku lagi.cukuplah kesusahan yg aku berikan kpd mereka..

dan Satu Lagi Azam aku adalah...
"AKU NAK CARI CINTA SEJATI.."

ai..muda2 dah gatal nak berlaki..
eh! jangan nak salah faham okey..
cinta SEJATI yg dimaksudkan tu ialah CINTA ILAHI.
cinta dari DIA yg MENCIPTAKAN kita.
cinta dari DIA yg MENCINTAI kita.
cinta dari DIA yg sentiasa ADA untuk kita.
itulah cinta yg aku cari..
bukan cinta duniawi.
sebab aku tak mampu untuk mencintai org lain.
sebab..
sebab aku sendiri pun belum mampu mencintai ALLAH dan RASULNYA seagung mereka mncintai kita..

so,,di kesempatan ni..walaupun bru lewat 4 hari..cik amira..
setulus hati..seikhlas nurani..mengucapkan...

SEMOGA TAHUN INI MENJANJIKAN 1001 KEBERKATAN BUAT KITA SEMUA..^_^

No comments:

Post a Comment