Wednesday, May 23, 2012

selamat hari lahir nurul asma amira.. :)

assalamualaikum.. apa khbar teman2 seperjuangan.. smoga sihat hendaknya..

alhamdulillah... syukur ke hadrat ALLAH kerana cik amira masih diberi kesempatan utk terus menghirup udara di bumiNYA ini..
alhamdulillah... syukur juga ke hadratNya kerana cik amira kini sudah berumur 21 tahun. 
TERIMA KASIH KEPADA TEMAN2 YG MEMBERIKAN UCAPAN LAHIR KPD CIK AMIRA.. :)

alhamdulillah.. tersangat bersyukur dgn nikmat yg ALLAH kurniakan ini..
berumur 21 tahun bermakna cik amira sudah mula menginjak ke alam yg lebih dewasa.
meski perangai mungkin masih agak kebudak-budakan.. hehe.. :)

ALLAH..
terima kasih kerana memberikan aku peluang utk hidup di bumiMu ini.
terima kasih kerana memberikan aku ruang utk bernafas dlm duniaMu ini.
terima kasih Allah atas segala nikmat yg KAU berikan untukku selama 21 tahun ini.
terima kasih Allah atas segala rahmat yg KAU kurniakan  buatku selama aku hidup ini.

ALLAH..
menginjak usia 21 tahun ini membuat aku sedar suatu perkara.
betapa nikmatMU tidak pernah bertepi buat hambaMu yg menagih cintaMu.
setelah perjalanan sukar yg aku tempuhi,
kini ku temukan damai di hati.
peliharakanlah hatiku agar aku tetap TEGUH berpegang pada kesempatan yg KAU berikan ini.

ALLAH..
banyak perkara yg aku lalui dalam mencari CINTA SEJATI.
banyak pengalaman yg aku perolehi tika kesakitan menimpa diri.
KAU temukan hatiku dengan cintaMu yang seJati.
dan HiJraHku juga kerana cintaMu, ya Rabb..


syukur ALLAH..
syukur ke hadratMu, Sang Penciptaku..

No comments:

Post a Comment