Sunday, December 25, 2011

Bila Allah lahirkan cintaNYA..

bila ALLAH tutupkan pintu hatiku dari terus menyayanginya.
aku tahu, ALLAH ingin memelihara hatiku dari trus mngasihi dia yg bkn untukku..
saat ALLAH jauhkn hatiku dari hatinya..
aku tahu, ALLAH ingin aku jauh dari prkara yg sia-sia..
tika ALLAH berikan aku kekuatan untuk mnghadapinya..
aku tahu, ALLH ingin aku bahagia lebih dpd sebelumnya..

Subhanallah..Maha Suci ALLAH yg mnjadikan hidupku lebih brmakna kini..
Subhanallah..Maha Suci ALLAH yg mmberikan aku bahagia tika ini..

Tuhan..
Engkau lebih TAHU apa yg TRBAIK buatku..
PEliharalah Hatiku..
Jauhkan Aku dari Duka yg Pernah Aku rAsa duLu..
JagAlah hatiku..
jangan Aku JaTUh kembali ke dalam LembAh dUka itu..

Ya Rabb..
sungguh kini aku punya kekuatan untuk menghadapi ujian..
sungguh aku rasa tenang saat melafazkan kalimah itu..
sungguh aku damai saat resah itu kian berlalu..
dia bukan lagi dambaanku.
perasaan itu sudah hilang..
hilang kerana Rasa CINTAku padaMU, PencIpTakU..!!

syUkRan.. SyuKran ya Rabb..
Syukur kepadaMu..
terimA kasih kerAna ENGKAU masih mmberikan aku kesempatan
utk bernafas di dunia ini..dan kembali kepada jalan keredHaAnMU..

No comments:

Post a Comment