Thursday, November 3, 2011

rasa itu..

ya ALLAH..
mengapa harus terlahir perasaan ini di dalam hatiku..
seharusnya, aku menyedari bahawa dirinya bukan milikku..
mengapa harus aku punya rasa cemburu ini..
mengapa harus aku ada rasa sakit hati ini..
ya Allah..
adakah aku benar-benar mengasihinya..
atau ia cuma tarikan semata-mata??
ya Allah..
aku pohon..
padamkanlah rasa yg bertapak di jiwa untuknya..
aku tdak mahu berharap..
menanti sesuatu yg tdak pasti..
sedangkan aku sendiri tahu
siapa aku di hatinya..
ya ALLAH..
tdak ku mahu jatuh cinta pada dia yg bukan milikku..
tidak ku mahu serahkan cinta buat dia yg tdk mngasihiku..
lantas..aku pohon..
buangkanlah apa jua rasa yg ada untuk dirinya..
biarlah antara kami kekal begini..
kerna aku tdak mahu disakiti..
tdak mahu dilukai..
tidak mahu merasa derita itu lagi..

No comments:

Post a Comment